I söndags den 11 april kom Lottis med sin dotter och bror för att hämta Brahma. Vi känner Lottis sedan tidigare och som alltid så hade vi en trevlig dag med fika, roligt var att även träffa Varuna "Yakov" igen. Sedan var det dags för dem att åka hem till Fjugersta och han kommer att få en borzoi kompis han och Yakov kommer att få så roligt tillsammans. Han kommer att kallas för Ilja  Det är alltid svårt att skiljas från de små men hon har fått en underbar familj så det känns väldigt bra, Vi önskar dig lycka till med Lilla Ilja. 

Igår kom Viola och en vän för att hämta lilla Athena. Vi hade en trevlig dag och sedan var det dags för dem att åka hem till Norrköping och hon kommer att få behålla sitt namn. Det är alltid svårt att skiljas från de små men hon har fått en underbar familj så det känns väldigt bra, Vi önskar dig lycka till med Lilla Athena.