Riktigt april väder, men inte trodde man att man skulle vakna upp till ett snölandskap på morgonen. Riktigt mycket snö och blåst så det var snöyra och en del av hundarna framför allt de stora och valparna tyckte det var jätteroligt att det var snö igen. 

Idag kom Anca och Catalin för att hämta lilla Ask. Vi hade en trevlig förmiddag och sedan var det dags för dem att åka hem till Stockholm, Solna och han kommer att kallas för ZZoZZo. Det är alltid svårt att skiljas från de små men han har fått en underbar familj så det känns väldigt bra, Vi önskar er lycka till med Lilla ZZoZZo. 

Av Andrea och hennes pappa Urban och lilla Xiwangmu "Lola". Som alltid lika kul att träffas och vi hade en trevlig dag med fika. Det var så roligt att se lilla Lola hon har blivit så fin och Leia tyckte det var väldigt roligt att träffa sin dotter.