Den 19 november så kom Karolina och Marcin för att hämta sin lilla kille Vishnu. Vi hade en trevlig dag med lunch och fika och sedan blev det dags för dem att åka hem till Polen. Han har fått en borzoi som hundkompis och kommer att kallas för Hades. Det är alltid lika svårt att skiljas från de små men han har fått ett underbart hem så det känns väldigt bra. Vi önskar er lycka till med lila Hades.