Efter önskemål så ordnade vi med en liten valpträff den 16 december med valparna från våra senaste borzoi kullar. Tyvärr så ställde vädret till det så att många inte kunde komma men några var här och det var så roligt att träffas igen. Det blev en riktigt trevlig dag med glögg, lunch och fika med Klenäter och saffranskaka och givetvis så hade hundarna jätteroligt med varandra. Några bilder på dem.

Ginas valpar Olympia "Ofelia", Octavia "Fiona" och Doris valp Nefertari "Natasha" i bakrunden

Gingers valpar Pandora, Poseidon "Winston" och Prisca "Winona"

Gingers valp Penelope "Pennie"
Ginas valpar Oden "Dustin" och Olympia "Ofelia"

Gingers valp Pandora

Doris valp Nefertari "Natasha"

Ginas valp Hestia "Enya"

Ginas valp Onatha "Leona"



