Igår kväll kom Ellinor med sin mamma Susanne för att hämta Dionysos. De har varit på besök ett par gånger tidigare och äntligen blev det dags för Ellinor att få hem lilla Dino. Han kommer att få sällskap av två hundar och en katt. Han har fått en helt underbar familj och kommer att få pröva på bl a spår och agillity.
Han har flyttat till Huskvarna, så roligt att de bor så nära att vi lätt kan träffas. Vi har kallat honom för Dino och han kommer att få behålla det namnet. Brizby tog ett ömt farväl med flera pussar. Vi kommer att sakna honom men han kommer att få det jättebra. Vi önskar er lycka till med lilla Dino.




