Sen några dagar tillbaka så får valparna även träffa de stora hundarna, de tycker att de är väldigt roligt och spännande. De har även varit nere och hälsat på hästarna. Nu när det är så fina dagar så är valparna ute med alla hundarna hela dagarna, de springer in och ut som de vill. De somnar gärna ute i en av korgarna på verandan.

Doris och en av valparna och Atti som hälsar på Deya

Deya med en av valparna

Gina och en av valparna och Tosca

Trötta efter dagens lek

 Brizby

2011-04-13 20:30 Dagbok 2011

Brizby har nu gått drygt sju veckor. Vi får se om hon går tiden ut, det blir i alla fall påskvalpar.