har Cleopatra "Samba", Demeter "Pixie", Faustina "Winnie" och Euhemeros "Platon" varit på.

Susann var med Samba och Mona med Pixie och Winnie den 22 september i Göteborg.

Winnie var väldigt duktig och fick mycket bra omdöme: Utm typ och helhet, feminin liten tik, finskuret huvud, vackra ögon. Bra bett och pigment. Välburna öron, fin överlinje, bra front och bröstkorg välkroppad goda vinklar, snygg päls och färg. Välgående när hon vill utm temprament. Blev placering 1 HP BIR.
Stort grattis Mona.

Samba och Pixie var även de riktigt duktiga i ringen och fick fin kritig i juniorklassen, de blev 2:a respektive 3:a båda med HP. Grattis Susann och Mona.

Sambas omdöme: Mkt god typ och helhet, feminin tik bra storlek, finskuret huvud, bra bett, pigg mentalitet, mörka ögon, ostabil rygg, bra front och bröstkorg. Välvinklad bak, snygg päls, rör sig väl men lite trippigt. Utmärkt temperament.

Pixies omdöme: Mycket god typ och helhet. Mkt feminin tik, bra storlek, finskuret huvud, bra bett och pigment. Lite fladdriga öron, framskjuten skuldra, ostabil rygglinje, bra front och bröstkorg, goda vinklar, snygg päls, rör sig väl. Härligt temperament.

Platon var med matte Kerstin den 30 september på utställning nere i Skåne. Platon var riktigt duktig, han ställdes mot en 6 mån hane som givetvis hade vuxit till sig mer än Platon, som vid det tillfället bara var 4½ månad.
Han blev tvåa med ett fint omdöme: 4 mån hanvalp, korrekt bett, bra huvud. Kunde önska något mer utfyllnad i pannan. Väl ansatt hals, Stark rygg med väl ansatt svans. Bra vinklar fram och bak. Valprörelser men i bra balans. Bra temperament. Grattis Kerstin.