ska vi gå på med Briseis och Iza som båda behöver träna inför utställning till hösten och våren. Igår var det första träffen men bara med information om höstens upplägg, nästa vecka börjar träningen. Ginger och Grace fick följa med igår och socialtränas lite med alla som var där och också gå runt i stan i Tranås och de var riktigt duktiga, vi hade två mycket trötta tjejer när vi kom hem. Det blir till att skaffa hundvakt vid dessa tillfällen till dem som inte ska med på träningen.
Social och ringträning
- Details



