I måndags den 30 juli åkte vi till Arlanda för att skicka i väg Eros till USA, San Francisco. Där mötte vi Debbie som är en agent som har ordnat med allt inför hans resa. Han skulle mellanlanda i Frankfurt och stanna där över natten. Det var en kennel som hämtade upp honom på flygplatsen, de tog hand om honom under natten för att följande dag köra ut honom till flygplatsen för vidare transport till USA. Vi fick en internet adress så att vi kunde följa Eros resväg. Det kändes väldigt jobbigt att lämna honom i en bur alldeles ensam, men han kom fram ordentligt. Pamela är överlycklig över honom, han har fått ett underbart hem. Pam tycker så mycket om hans namn att han har fått behålla det. Vi önskar dig lycka till med Eros.

2012-08-04 21:40
När vi hade lure racet passade jag på att fota halvsyskonen Dionysos "Dino" och Faustina "Winnie" tillsammans och en bild på Dino ensam. Jag tog även en bild på Brizbys syster Biquet-Bisous "Ziri".

Dionysos "Dino" och Faustina "Winnie"


Dionysos "Dino"

Biquet-Bisous "Ziri"



