I fredags den 22 var valparna sex veckor, de går nu ut och in som de vill. De har fått träffa de andra borzoierna och det var spännande, de har även fått träffa dvärgpinschervalprna och det var roligt. Trots att det regnar så tycker de att det är roligt att springa ute på tomten. Det är riktigt svårt nu att få alla på en bild, det blev till att ge dem lite ben att tugga på för att det skulle gå att fota dem tillsammans. De är riktigt busiga och jättegulliga. Valparna har haft mycket besök av våra vänner, de har tyckt det har varit så roligt med så mycket uppmärksamhet.
Fler bilder i deras bildgalleri.