Igår blev Doris valpar fem veckor. De har nu fått börja gå ut flera gånger om dagen och de har fått träffa de små hundarna, det var så roligt att springa runt med dom. Nu börjar man märka deras olika personlighet och de är så gulliga allihop. Tidigare i veckan var Sussi Tarasov´s kennel, Doris och Ginas uppfödare, här innan de åkte till EM i Budapest och även när de kom tillbaka. Hon fick då umgås med valparna vid två olika tillfällen och tyckte att de var jättefina och försigkomna.
Fler bilder i valparnas bildgalleri.