Elisabeth kom i måndags för att hämta tillbaka Zenta. Hon stannade till tisdagen och var hundvakt under tiden vi var på utställning. Alla hundarna blev så glada när hon kom och även vi tyckte att det var så roligt att ha henne här. Innan de åkte hem gjorde vi lite lure coursing så hon fick se Zenta springa.
Deya och Gina sprang var sitt lopp, Amie fick springa med Zenta och Briseis sprang med Atti.
Hon tyckte det var jätteroligt att se dem alla springa. Måste säga att det blev lite tomt utan gulliga Zenta, men vi ses nog snart igen.
Zentas matte
- Details



