Vi har nog aldrig haft så mycket rådjur och älgar så nära oss förut. I vår andra hästhage har vi fällt några träd och det finns fortfarande en del nedfallna träd kvar i skogen. Dit kommer massor av rådjur och älgar för att äta barken och mossan från träden, de verkar som om de turas om för de är aldrig där samtidigt. Hundarna har sett dem flera gånger och känner direkt att de är där eller har varit där. När vi släpper ut dem på tomten så springer de genast ner till staketet så de ser ut över hagen och ser om de kan se något.
Rådjur och älgar
- Details



