Igår var Pia Med Ilja på Lc prov I Kalajoki Och han sprang ett fantastiskt första lopp och låg 1:a. I andra loppet gjorde han en liten felbedömning efter en vänster sväng, tänkte för mycket rundbana och trodde att den skulle fortsätta åt vänster och la sig i innerläge för att springa runt en sanddyna, men trasan gick när han kom runt åt höger och då hade han en svårare sväng. Han klarade det trots allt riktigt bra men loppet blev inte riktigt så bra som det första och han tappade rejält med poäng och slutade som 4:a men han fick CERT och det var det viktigaste. Stort grattis Pia, Ilja var så duktig. Tror Ilja behöver tävla i lite fler Lc prov för att verkligen inte alltid tänka hur man springer på rundbana.
Igår var Linda och Saga
Ett lite sent grattis till Hh-Kullen som fyllde 3 år igår den 6 juni. Stort grattis till Mea och syskonen
Lilla Nefertiti kommer att flytta till Spanien i juli så hon blir kvar här tills hon är färdig för att resa




